Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 16:17:44 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/15633 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Tabivere alevik, Tiigi tn 11a 
(Üksikelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Soovime antud kasutusloa taotlusele 
kooskõlastust seoses Teie poolt 03.07.2020 saadetud kirjas nr 
15-2/20/20579-5 välja toodud märkustega ehitusloa menetluse raames.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26873727>  (menetlus nr: 
404866), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (ERGO NÕMME) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister